RM2012.reismee.nl

Voorbereidingen

De vertrekdatum komt steeds dichterbij. Tot die tijd proberen we het vol te houden om drie keer per week te gaan fitnessen. Het valt echter niet mee om weer op pad te gaan als je 's avonds na het eten lekker even op de bank bent gaan zitten. Maar tot nu toe gaat het goed, we slaan zelden over maar dat komt waarschijnlijk door het doel dat we voor ogen hebben. Een goed getraind lichaam (ahum) betekent dat we toch wat meer van de trekkings kunnen genieten.

Aangezien we te maken krijgen met kou, regen, wind en zon moeten we onze garderobe hier op aanpassen. Nou ja aanpassen, erg veel kunnen we niet meenemen want de inhoud van de rugzak is beperkt. Een groot gedeelte wordt ingenomen door de tent, slaapzak en -matje, kookgerei en foto- en filmapparatuur.

Rob is zich momenteel aan het oriënteren op het filmen zodat we jullie zo af en toe een blik over onze schouder kunnen bieden van wat wij zoal zien en meemaken.

We zullen proberen geregeld wat op onze reisblog te plaatsen maar aangezien we van plan zijn om wat meerdaagse trekkings in natuurparken te gaan maken, zal het voorkomen dat er een langere periode tussen onze verhalen zit. Maak je in de tussentijd geen zorgen, we zijn dan volop aan het genieten van het afbrokkelende ijs van gletsjers, een overvliegende condor of een klim naar de top van een actieve vulkaan!

Menno

Goede reis!

Menno

Goede reis!

Theo en Lies Schaap

Beste Mieke en Rob,

Ontzettend leuk al hoe jullie deze weblog op hebben gezet. Ziet er professioneel uit. We gaan jullie zeker volgen op een uitdagende reis. Je mag gerust weten dat we best wel een beetje (veel) jaloers zijn. Maar we reizen met jullie mee, we beleven het vanuit de rugzak. Heel veel genieten, wensen jullie beiden een fijne reis. Lies en Theo.

Jan en Ira

Dag lieve mensen!

bedankt voor jullie gave kerstkaart, toch goed dat we jullie alvast een ticket hebben gestuurd ;-) Heerlijk dat jullie weer op pad gaan, we gaan jullie avonturen mee beleven! Alvast een hele goede reis gewenst en ongelooflijk veel plezier samen (maar dat is jullie wel toevertrouwd!).
Veel liefs, Jan en Ira

dirkjan

Hoi Rob en Mieke,
Leuk om zo'n reis te gaan volgen. Goede feestdagen met familie en vrienden en alvast een goede heenreis.
gr DJ

Dim, Yvonne en Robijn

Hoi Mieke en Rob,

Er kan toch nog best wat in de reistassen zo te zien! Ik hoop dat je daar goed mee uit de voeten kunt komen. Verder zullen wij de site een aantal keer bekijken, welke avonturen jullie tot dan al hebben mee gemaakt.

Verder wensen wij jullie nog fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar en een gelukkig nieuwjaar en natuurlijk nog een gelukkig nieuwjaar..

groetjes
Dim, Yvonne en Robijn

Esther

Ha! Hoe staat het ervoor met de voorbereidingen? Het aftellen is nu wel begonnen, ik bel deze week om jullie heel veel succes te wensen en zal jullie volgen via de reismee.nl!